اطلاعیه آغاز به کار رسمی حزب ندای ایرانیان

۰۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۴ مواضع و بیانیه‌ها

کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان ضمن انتشاراطلاعیه ای، آغاز به کار رسمی این حزب را اعلام کرد. متن اطلاعیه هیات موسس در ذیل آمده است:
 

به نام ایزد منان

خداوند را شاکریم که همفکری و تلاش جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی به نتیجه رسید و اکنون در آستانه دوازدهم آذرماه، روز تاریخی و با شکوه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آغاز فعالیت رسمی حزب ندای ایرانیان را اعلام می کنیم. حزب ندای ایرانیان ثمره فضای جدیدی است که به یمن حماسه مردم در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ایجاد شده و توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران عزیز، تحقق جامعه مدنی، حرمت نهادن به آزادی و استقلال کشور را در افق دید خود قرار داده است. از نخست گفتیم و باور داشته و داریم که نشاط سیاسی متضمن جامعه ای پویا است که تحقق آن، آرمان واقعی همه مصلحان بوده و هست؛ اصلاحاتی که ما در پی آنیم تباری تاریخی دارد که نه می توان آن را محدود کرد و نه آن را نادیده گرفت.

موسسان حزب قصد دارند با یاری خداوند متعال و با بهره گیری از تجربیاتی که در پرتو حرکت اصلاحی مردم ایران کسب کرده اند تشکیلاتی را پایه گذاری کنند، که گفتن، شنیدن، اجماع سازی و تعامل از دریچه منطق را سرلوحه خود قرار دهند، تا پلی باشند برای خدمت شایستگان به مردم.

اکنون ندا در آغاز راه است و در این راه، تامین منافع ملی و رفع آثار توسعه نیافتگی در همه ابعاد جامعه از جمله دغدغه های کار جمعی ماست. ما به جد معتقدیم نیل به آرمان های اصلی حزب که همانا تحقق عدالت، آزادی و مردم سالاری در کشور عزیزمان است جز با مشارکت و خرد جمعی همه دلسوزان و همفکری همه معتقدان به توسعه همه جانبه کشور محقق نخواهد شد. در این راه پرفراز و نشیب و سیر ناهموار سیاست ورزی، دست همه آزادیخواهان و کسانی که با نقد منصفانه باعث تقویت ندای ایرانیان شدند به گرمی میفشاریم و معتقدیم همکاری و همفکری برای قوام و غنای جامعه مدنی، حیاتی ترین موضوع امروز اصلاحات و کشور است.

امیدواریم با یاری خداوند، حمایت شما مردم عزیز و دعای خیر دلسوزان و دوستداران این آب و خاک، حزب ندای ایرانیان بتواند در راه رشد و اعتلای ایران اسلامی و بهبود وضعیت مردم و توسعه کشور گام بردارد.

هیات موسسین حزب ندای ایرانیان