در بیانیه حزب ندای ایرانیان مطرح شد

سخنان ترامپ، تکرار فرافکنی و دروغ پراکنی های گذشته

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۲ کد : ۵۰ تیتر یک اخبار مهم مواضع و بیانیه‌ها
عهد شکنی ترامپ مزیتی برای ما داشت آن هم همدلی و انسجام تمام ایرانیان مضاعف کرد .حال دولت در این فرصت به دست آمده باید بتواند مردم را دریابد و محدودیت های اجتماعی وسیاسی را در راستای انسجام ملی برطرف سازد و بداند که امروز بیشتر از همیشه به همین مردم نیازمند است چرا که دولتها وابسته به ملتهایشان هستند .
سخنان ترامپ، تکرار فرافکنی و دروغ پراکنی های گذشته

حزب ندای ایرانیان در واکنش به خروج آمریکا از برجام بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای ایرانیان، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

ایران بزرگ ما امروز شاهد گستاخی و دروغ پراکنی نسبت به خودش و مردم شریفش است.برجام که مهر تاییدی بر صلح طلبی ایران و ایرانی است این روزها مستمسکی شده است برای آمریکا تا یکباردیگر منطق مبتنی بر زور و گردن کشی خود را به منصه ی ظهور برساند. سخنان ترامپ نه تازگی داشت و نه جذابیت جز آنکه تکرار فرافکنی و دروغ پراکنی های گذشته بود. غافل از آنکه ایرانیان همیشه اثبات کرده اند که جز صلح و دوستی با هر که دست دوستی به سویشان دراز کند انگاره ی دیگری در ذهن ندارند. ترامپ با خروج یک جانبه از برجام طلایی ترین فرصت را سوخت کرده و به جهانیان نشان داده که خودش و دولت های پیش از او عداوتی ۴۰ ساله با ایران دارند و تنها با منطقی قلدرمابانه در پی همراه کردن جهان با خویش هستند غافل از آنکه جهان بین الملل بارها پس از برجام حقانیت ایران را شاهد بوده و بر این حق صحه گذاشته است.

این مردم همانهایی هستند که ۸سال دفاع مقدس را به پشتوانه ی پیر وفرزانه ی خویش پیروزمندانه از سر گذراندند و بی شک امروز نیز با اتکا به گفته های رهبر خویش که فرمود آقای ترامپ شما هیچ غلطی نمیکنید به این آماتور عرصه ی سیاست نشان میدهند که هیچگاه نباید یک ایرانی را تهدید کرد که زبان تهدید شاید برای کشورهایی حقیر همچون عربستان، اسراییل، امارات متحده ی عربی و قطر که این روزها در زمره ی نوچگان آمریکا از این اقدام ترامپ پای کوبی میکنند ودست افشانند جوابگو باشد اما برای ایرانیان چیزی جز شوخی مسخره ای بیش نیست.
عهد شکنی ترامپ مزیتی برای ما داشت آن هم همدلی و انسجام تمام ایرانیان مضاعف کرد.حال دولت در این فرصت به دست آمده باید بتواند مردم را دریابد و محدودیت های اجتماعی وسیاسی را در راستای انسجام ملی برطرف سازدوبداند که امروز بیشتر از همیشه به همین مردم نیازمند است چرا که دولتها وابسته به ملتهایشان هستند.
حزب ندای ایرانیان بر این باور است که بهانه جویی های آمریکا تمامی ندارد و از دولت میخواهد تا یک قدم از مواضع به حق ایران که همانا خواست تمام مردم است ذره ای عدول نکند و امروز ندای ایرانیان هم صدا و هم آوا با مردم و رهبری نظام فریاد بر می آورد که آقای ترامپ شما غلط می کنید.
 

کلید واژه ها: ندای ایرانیان برجام امریکا