یادداشتی از فائزه توکلی:

دکتر امیر شهلا سخنوری مردمی اما دربند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۷ کد : ۵۲ اخبار مهم مقالات و یادداشت ها
نوشته حاضر بمنظور توصیف شخصیت دکتر امیر شهلا در زمانی نوشته می شود که خبر دربند بودن ایشان در شهر زادگاهش مشهد موجب تعب و بسی تامل است .
دکتر امیر شهلا سخنوری مردمی اما دربند

دکتر امیرشهلا سخنوری مردمی اما دربند!

در اولین کنگره حزب ندای ایرانیان فردی سخنور و بسیار ادیب با سخنان کوتاه و پرمغز از همان روزهای اول یکی از چهرهای موجه و صادق می نمودند.
اری دکتر امیر شهلا با ظاهری بسیار اراسته نمونه جوانان پویا و خوش فکر با نگاهی روبه جلو به دنبال ارمانهای مردم ایران که با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی بدنبال سامان و و توسعه کشور ایران بودند گواهی بر وجدان بیدار و مسئولیت پذیر ایشان بود.
نوشته حاضر بمنظور توصیف شخصیت دکتر امیر شهلا در زمانی نوشته می شود که خبر دربند بودن ایشان در شهر زادگاهش مشهد موجب تعب و بسی تامل است.
انسانهای اگاه و مسئولی چون دکتر امیر شهلا که با تلاشهای بدون وقفه و در صحنه بعنوان نماینده شورای شهر مشهد از ارای قابل توجه مردم شهرش برخوردار شد این سوال را پیش روی قرار می دهد که چرا؟!
اری بواقع چرا جوانان پرشور و همراه با مردم در بندباشند انوقت غارتگران بیت المال رها و یله به ادامه چپاول ثروتهای کشور بپردازند.
اری غمی عمیق بر قلبم سنگینی می کند تا روزی که حق مردم مظلوم ادا شود
باید این جملات را دریافت:
"الظلم صفه ذمیمه، وخله ممقوته فی جمیع الشرائع والدیانات، بل الفطر السلیمه تنفر منه وتمقته، ولهذا حرم الله تعالی الظلم علی نفسه وعلی عباده، کما جاء فی حدیث أبی ذر أن رسول الله صلی الله علیه وسلم قال فیما یروی عن ربه تبارک تعالی: یا عبادی إنی حرمت الظلم علی نفسی وجعلته بینکم محرماً فلا تظالموا ". و أثر الظلم علی زوال الملک والدوله یتبین من وجهین أحدهما شرعی، والآخر اجتماعی."

به امید ازادی انسانهای باشکوه و الهام بخش
دکتر امیر شهلا

فائزه توکلی

والسلام

کلید واژه ها: شورای-شهر امیرـشهلا مشهد شورایـشهرـمشهد