تذکر مجید فراهانی درباره عدم تعیین تکلیف پروژه زیرگذر استاد معین

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۳ کد : ۸۷ اخبار مهم
مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد
تذکر مجید فراهانی درباره عدم تعیین تکلیف پروژه زیرگذر استاد معین

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران که (سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور درباره نشست زمین در کنار پروژه زیرگذر استاد معین اظهار کرد: تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه و تامین امنیت شهروندان در دوره اجرای پروژه از جمله وظایف شهرداری و حق شهروندان معزز تهرانی است.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون توجه به مطالعات امکان‌سنجی و پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی زمینه‌ساز بروز مشکلات و معضلات برای شهر و اختلال در زندگی شهروندان و اتلاف منابع مالی شهر می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه این وضعیت با عدم تامین به موقع پروژه‌ها و توقف عملیات عمرانی، این بحران‌ها را بیشتر می‌کند و در نتیجه شاهد حوادثی همچون بلعیده شدن یک کامیون در پروژه زیرگذر استاد معین هستیم.

وی با بیان اینکه آبان ماه سال گذشته در خلال بازدید از منطقه ۹ شکایت‌ها و گلایه‌های شهروندان درباره حاشیه پروژه زیرگذر استاد معین را از نزدیک گوش کردم، افزود: در آن زمان مسئله را از شهردار منطقه و معاون فنی پیگیری کردم تا این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: در بررسی و تصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری با همراهی اعضای شورا مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به عنوان اعتبار این پروژه پیش بینی و تصویب شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پروژه زیرگذر استاد معین از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی و ریالی مفیدی نداشته است، گفت: اگر تکلیف این پروژه روشن نشود، ما شاهد حوادث اسف‌بارتری از بلعیده شدن یک کامیون خواهیم بود.

فراهانی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و حفظ ایمنی شهروندان تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره تعیین تکلیف پروژه زیرگذر استاد معین به شهرداری تهران تذکر می‌دهم و امیدوارم با پیگیری افشانی شهردار تهران، پروژه‌های این چنینی زودتر تعیین تکلیف شوند.

کلید واژه ها: مجید فراهانی شورای شهر تهران