نسیم بیت سیاح عضو شورای مرکزی

حرف‌های روحانی برای کوتاه مدت خوب است ولی او باید به مطالبات زمان انتخابات مردم پایبند باشد

۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۶ کد : ۱۴۲ اخبار مهم
هر شخصیتی درباره مسائل بحرانی صحبت می‌کند باید با اشاره به این مسائل فضا را آرام کند، به خصوص اگر مسئولیتی هم داشت باشد.
حرف‌های روحانی برای کوتاه مدت خوب است ولی او باید به مطالبات زمان انتخابات مردم پایبند باشد

نسیم بیت سیاح، عضو شورای مرکزی و رییس کیسیون استراتژیک حزب درباره سخنان اخیر روحانی گفت: هر شخصیتی درباره مسائل بحرانی صحبت می‌کند باید با اشاره به این مسائل فضا را آرام کند، به خصوص اگر مسئولیتی هم داشت باشد. صحبت‌های روحانی دنبال آرام کردن فضای اقتصادی است که دولت با آن مواجه است و بازار هم پاسخ مناسبی داد. زمانی هم که روحانی انتخاب کرد مناسب بود و توانست جلوی موج تحریم‌های آمریکا را بگیرد.

 

وی افززود این حرف‌ها در کوتاه مدت خوب است ولی مردم دنبال مطالباتی هستند که رییس جمهوری قولش را داده و متاسفانه عملکرد روحانی پاسخی به این مطالبات نداده. اگر روحانی به وعده‌های انتخابتی خود عمل کند می‌تواند فضای را به شکل اساسی آرام کند. آقای رییس جمهوری باید توجه کند تمام عملکردش به پای اصلاح طلبان نوشته می‌شود.

 

این عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان درباره ترمیم کابینه گفت: درباره ترمیم کابینه هم به نظرم گام اول باید اصلاح کابینه و گام دوم اصلاح ساختارها باشد. ما نهادهای بسیاری داریم که در حوزه‌های مختلف مثل اقتصاد سیاستگذاری می‌کنند. ما باید این نهادها را تجمیع و هماهنگ کنیم تا این نهادها بحران آفرین نباشند. در حوزه تغییرات اشخاص هم باید دنبال افراد جوانتری بود که فکر تعامل با جهان باشند و مجرب هم باشند. البته با چند وزیر جوان کار درست نمی‌شود ولی فرسودگی را بهبود می‌بخشد.

 

وی در انتها تاکید کرد: در حوزه اقتصاد قطعاً اولویت اصلاح وضع عمومی معیشت مردم است. ولی به نظرم بزرگ‌ترین بحران کشور نامطلوب بودن کیفیت زندگی است که به نظرم اولویت اول ما باید افزایش کفایت زندگی مردم باشد. برای این کار دولت باید به سوی حکم رانی خوب برود و شهروندان کیفیت خوبی از زندگی را تجربه کنند. در مجموع اولویت کشور متناسب با بزرگ‌ترین مشکل و چالش کشور است.

کلید واژه ها: حسن روحانی اصلاح طلبان