مراسم «شب یلدا» در دفتر حزب ندای ایرانیان برگزار شد

پیام دکتر صادق خرازی به مناسبت طولانی ترین شب سال

۰۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۰۱ اخبار مهم
مراسم طولانی ترین شب سال در دفتر حزب ندای ایرانیان به همت کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شعبه تهران حزب ندا برگزار شد.
پیام دکتر صادق خرازی به مناسبت طولانی ترین شب سال

ندای ایرانیان: مراسم طولانی ترین شب سال در دفتر حزب ندای ایرانیان به همت کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شعبه تهران حزب ندا برگزار شد. در این مراسم که با حضور اعضا و هواداران حزب ندای ایرانیان برگزار شد.دکتر مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب تفالی به حافظ زد و ضمن پخش موسیقی سنتی ایرانی به صورت زنده، پیام دکتر صادق خرازی به مناسبت این شب قرائت گردید.

*پیام دکتر سید محمد صادق خرازی دبیرکل ندای ایرانیان به مناسبت شب یلدا

بنام خدای ایران و جهان

یلدا بلندترین شب پاییز که با سخاوت وصف ناپذیر زمستان را همراهی و میزبانی میکند، بر یکایک نداییان فرهمند و خانواده های شرافتمندشان مبارک باد.

یلدا یک شب و یک شیئ و یک ماجرا نیست. بلکه یلدا آغاز فرهنگ مودت و دوستی و مهر و مهربانی است که جهان ایرانی را در درون خویش جای داده است. در این ایام که برخی هموطنان مان گرفتار قهر طبیعت و غضب زمین شده اند و در سختی و تلخی زمان و زمین زندگی میکنند و دولتمردانمان و هیچ حرکت دل انگیز دیگر کاری کارستان برای مغضوبین دردمند نکردند. هر نصیحت و پند و تذکاری را نیز بر نتابیدند بجای انکه دولت و ریس جمهور بتوانند دستگاه قضایی را قانع کنند که در شب یلدا پدران ومادران و همسران و فرزندان بسیاری از گرفتاران در بند نلرزد خم به ابرو نمی آورند و با نگاهی سرد و یخ زده به درخواست عدم اجرای حکم محکومان بی تفاوت نظاره گرشده اند.

یلدا زمانی یلدا است که همه با شور و شعور، غبار غم از سیمای ترس آلوده هموطنان و هم کیشان و هم ایین بزدایند. بر سفره بی رنگ مردمان بنگرند و سفره خود را به سخاوت و شرف در اختیار دیگران بگذارند تلاش و همت کنند و زجر تلخ منتظران ماجرا را به شور و شادی تبدیل کنند.

از نداییان می خواهم برای یلدا با مهر و مودت دست دوستی و محبت خود را بسوی نیازمندان دراز کنند تا این دست ها همواره خاطره انگیز لطف بی پایان انسان ها باشد.

 

 

کلید واژه ها: حزب ندای ایرانیان سید صادق خرازی کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شعبه تهران حزب ندا شب یلدا