پیام تسلیت حزب ندای ایرانیان در پی درگذشت مه‌لقا ملاح ″مادر محیط زیست ایران″

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۱ کد : ۴۵۱ اخبار مهم مواضع و بیانیه‌ها
در بخشی از این پیام آمده است: وی سالهای زیادی از عمر با ارزشش را بدور از غوغاسالاری و هیجان زدگی آن چنان مصروف حفظ محیط زیست کرد که نام مادر محیط زیست می نامیدندش و الحق که برازنده اش بود و رفتنش همراه بود با حسرت و اندوه نه تنها برای اهالی محیط زیست که برای بسیاری از کسانی که دل در گرو این آب وخاک دارند و چون او می کوشند تا در بهترین حالت خود پویا باشند و برای بهبودی و پایداری این آب و خاک خستگی ناپذیر بکوشند .
پیام تسلیت حزب ندای ایرانیان در پی درگذشت مه‌لقا ملاح ″مادر محیط زیست ایران″

حزب ندای ایرانیان در پیامی درگذشت مه‌لقا ملاح ″مادر محیط زیست ایران″ را تسلیت گفت.


به نام خدا
دولت جاوید یافت هرکو نکونام زیست / ‏ کز عقبش ذکر خیر زنده کند نام را
مه لقا ملاح، بانوی کنشگر و مطالبه گر و فعال محیط زیست که هماره و بدون خستگی با گامهای کوچک اما پیوسته و خستگی ناپذیر عمری را نه تنها به آموزش و اشاعه حفظ محیط زیست پرداخت که خود نیز سبز زندگی کرد و نمونه بی نظیری بود از همسویی و یک رنگی در کلام و رفتار.
مه لقا ملاح نمونه یک فعال جامعه مدنی و فعال محیط زیست بود با عشقی مثال زدنی به ایران و مردم و سرزمینش بدون آنکه هیچگاه ذره ای در این عشق خلل وارد شود.
وی سالهای زیادی از عمر با ارزشش را بدور از غوغاسالاری و هیجان زدگی آن چنان مصروف حفظ محیط زیست کرد که نام مادر محیط زیست می نامیدندش و الحق که برازنده اش بود و رفتنش همراه بود با حسرت و اندوه نه تنها برای اهالی محیط زیست که برای بسیاری از کسانی که دل در گرو این آب وخاک دارند و چون او می کوشند تا در بهترین حالت خود پویا باشند و برای بهبودی و پایداری این آب و خاک خستگی ناپذیر بکوشند.
حزب ندای ایرانیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مادر محیط زیست ایران، بانو مه لقا ملاح فقدان این بانوی پرتلاش را به همه کنشگران و فعالان اجتماعی به ویژه فعالان محیط زیست تسلیت عرض می کند.
راهشان پررهرو باد

 

کلید واژه ها: مه لقا ملاح محیط زیست حزب ندای ایرانیان