چهارمین کنگره ندای ایرانیان با حضور «میهمانی ویژه» برگزار خواهدشد

کنگره ندای ایرانیان با حضور «میهمانی ویژه» برگزار خواهدشد / شکوری راد، کرباسچی و نبی حبیبی، میهمانان «پنل احزاب» ندای ایرانیان

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۲ کد : ۱۸۸ مقالات و یادداشت ها
مسئول برگزاری کنگره در این ارتباط گفت: در کنگره چهارم «میهمان و سخنران ویژه‌ای» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. سخنرانی متفاوت با سخنانی متفاوت در مورد مسائل جاری کشور وی اولین بار است که در جمع یک حزب سیاسی در سال‌های اخیر به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
کنگره ندای ایرانیان با حضور «میهمانی ویژه» برگزار خواهدشد / شکوری راد، کرباسچی و نبی حبیبی، میهمانان «پنل احزاب» ندای ایرانیان

ندای ایرانیان: چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان جمعه ۲۳ آذر در سالن اصلی همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

کنگره‌ای متفاوت از کنگره سایر احزاب اصلاح‌طلب که قرار است «میهمانی ویژه» در آن به سخنرانی بپردازد و در پنل های تخصصی به بررسی تحزب از دیدگاه چهار دبیر کل از دبیرکل های احزاب بزرگ و تأثیرگذار کشور پرداخت شود.

مسئول برگزاری کنگره در این ارتباط گفت: چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان جمعه ۲۳ آذرماه به همت جوانان حزب برگزار خواهد شد. مرتضی صفری افزود: این گردهمایی سالیانه متفاوت از سه دوره گذشته در پنل های تخصصی برگزار خواهد شد.

*میهمان و سخنران ویژه

مرتضی صفری افزود: در کنگره چهارم «میهمان و سخنران ویژه‌ای» به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. سخنرانی متفاوت با سخنانی متفاوت در مورد مسائل جاری کشور وی اولین بار است که در جمع یک حزب سیاسی در سال‌های اخیر به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

*پنل تخصصی احزاب

مسئول برگزاری کنگره در مورد پنل تخصصی حزب ندای ایرانیان بعد از سخنرانی دبیرکل گفت: این پنل با حضور دبیرکل چهار حزب بزرگ با موضوعیت منافع ملی برگزار خواهد شد. دکتر محمدصادق خرازی رئیس پنل و دبیرکل حزب ندای ایرانیان، دکتر غلام‌حسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی و محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و همچنین دکتر علی شکوری راد دبیرکل محترم حزب اتحاد ملت در ایران پنل به سخنرانی خواهند پرداخت.

*پنل تشکیلاتی

مرتضی صفری در مورد آخرین پنل کنگره افزود: در این پنل نیز با حضور تمامی علاقه‌مندان به حزب ندای ایرانیان به بررسی عملکرد حزب خواهیم پرداخت و دکتر عیسی چمبر رئیس شورای سیاست‌گذاری ریاست این پنل را بر عهده خواهند داشت.

کلید واژه ها: حزب ندای ایرانیان اصلاحات چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان مرتضی صفری