فراخوان حزب ندای ایرانیان برای کمک به مردم سیل‌زده

۰۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۲ کد : ۲۲۸ اخبار مهم مواضع و بیانیه‌ها اطلاعیه‌ها
حزب ندای ایرانیان در پیامی تاکید کرد: اعضای حزب ندای ایرانیان بر مبنای مرام حزبی و مسئولیت اجتماعی خود، با تمام توان در کنار دستگاه‌های مسئول در خدمت آسیب دیدگان این فاجعه‌ی غمبار بوده و در امدادرسانی به وظیفه اجتماعی خود عمل خواهند نمود.
فراخوان حزب ندای ایرانیان برای کمک به مردم سیل‌زده

حزب ندای ایرانیان در پی حادثه ناگوار سیل در برخی استان‌های کشور طی اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به بازماندگان، برای کمک به این مناطق اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ندای ایرانیان، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با تأسف و اندوه فراوان، بارش باران که از الطاف الهی است به دلایلی چون دخل و تصرف غیر کارشناسی در طبیعت، ضعف مدیریت بحران و نبود آموزش، حادثه آفرین شد و شماری از هم‌وطنان بزرگوارمان را سوگوار کرد و خسارت‌های سنگین مالی به‌جای گذاشت.

حزب ندای ایرانیان این حادثه دردناک را به‌تمامی ایرانیان عزیز، علی‌الخصوص مردم شریف شیراز، گلستان، مازندران، و لرستان تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای مجروحان این حادثه ناگوار، آمادگی خود را برای مشارکت با مسئولان دولتی در کمک‌رسانی به مردم خسارت‌دیده برای ترمیم زیرساخت‌ها و کمک به معیشت مردم اعلام می‌دارد.

اعضای حزب ندای ایرانیان بر مبنای مرام حزبی و مسئولیت اجتماعی خود، با تمام توان در کنار دستگاه‌های مسئول در خدمت آسیب دیدگان این فاجعه‌ی غمبار بوده و در امدادرسانی به وظیفه اجتماعی خود عمل خواهند نمود.

ضمن حمایت و معرفی سازمان هلال‌احمر به‌عنوان سریع‌ترین و قابل‌اعتمادترین مسیر کمک به سیل‌زدگان به‌عنوان سازمان اجتماعی آموزش‌دیده و متخصص در مواجه با بحران، اعلام می‌دارد اعضای حزب در سرتاسر ایران عزیز، خیرین بزرگوار و نوع‌دوست، درصورت علاقه، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با هدف جبران خسارات وارده و کاهش آلام بازماندگان به دفاتر حزب ندای ایرانیان ارسال نموده تا با همکاری سازمان هلال‌احمر به دست حادثه دیدگان رسانده شود.

در پایان از خداوند رحمان و رحیم، صبر وگشایش برای مصیبت‌دیدگان و یاری دهندگان این حادثه آرزومندیم.

 

کلید واژه ها: حزب ندای ایرانیان ندای ایرانیان سیل حزب اجتماعی شیراز گلستان مازندران لرستان