سخنگوی حزب ندای ایرانیان:

حزب ندای ایرانیان لیست جدید انتخاباتی نمی‌دهد

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۹ کد : ۳۰۵ مواضع و بیانیه‌ها
سخنگوی ندای ایرانیان با بیان اینکه لیست جدید انتخاباتی اصلاح‌طلب مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: حزب ندای ایرانیان در شهر تهران لیست جدید اصلاح‌طلب ارائه نمی‌کند.
حزب ندای ایرانیان لیست جدید انتخاباتی نمی‌دهد

«سید شهاب الدین طباطبایی» درباره انتشار لیستی با عنوان "فهرست ۳۰ نفره حزب ندا برای حوزه انتخابیه تهران" روز یکشنبه به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: بعد از تایید صلاحیت نامزدها و پس از تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با احزابی که تمایل به شرکت در انتخابات داشتند رایزنی های زیادی داشتیم. حزب کارگزاران سازندگی یک لیست ۳۰ نفره و ۸ حزب دیگر اصلاح طلب لیست دیگری منتشر کردند.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان افزود: هردو فهرست سرلیست واحد و مشترکات زیادی دارند. ایده آل ما این بود که در نهایت یک لیست از دل جریان اصلاحات خارج شود و البته هنوز ناامید نیستیم و امیدواریم و تلاش می‌کنیم در دو روز آینده این اتفاق بیفتد.

طباطبایی تاکید کرد: معتقدیم ارائه لیست جدید انتخاباتی مشکلی از مردم و جریان اصلاح‌طلب حل نمی کند و تنها لیستی به فهرست‌های قبلی اضافه می‌شود و مردمی که قصد رای دادن دارند را هم سردرگم می کند. برای همین از دادن لیست جدید خودداری و دو لیست دارای مشترکات فراوان موجود را با تاکید بر نامزدهای جوان اصلاح طلب فهرست به مردم معرفی خواهیم کرد.

وی یادآور شد: از روز اول در شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان تحلیل ما این بود که باید سه انتخابات گذشته را تکرار کرد و اجازه نداد چهره‌های افراطی به مجلس راه پیدا کنند. گفتیم باید با مردم صادقانه حرف زد، مشکلات را گفت و بابت کاستی‌ها از آنها عذرخواست و با شجاعت لیست انتخاباتی ارائه کرد و نتیجه انتخابات را هرچه باشد پذیرفت.

کلید واژه ها: انتخابات حزب ندای ایرانیان حزب ندا مجلس شورای اسلامی لیست اصلاحات