هشدار حزب ندای ایرانیان درباره تبعات بروز اختلافات مدیریتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۴ کد : ۳۸۶ تیتر یک اخبار مهم مواضع و بیانیه‌ها
حزب ندای ایرانیان به عنوان پایشگر فضای مدیریتی و سیاست‌گذاری کشور، لازم می‌داند در چنین وضعیت بغرنج و خطیری نسبت به تبعات هرگونه بحث و جدال مدیران سلامت کشور بخصوص در فضای رسانه‌ای هشدار دهد. این منازعات به جای تجمیع پتانسیل‌های کشور در جهت نجات جان شهروندان، به نگرانی مردم و ناامیدی کادر درمان منجر خواهد شد.
هشدار حزب ندای ایرانیان درباره تبعات بروز اختلافات مدیریتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

حدود یک سال از شناسایی ویروس منحوس کووید ۱۹ در جهان می‌گذرد که ملل گوناگون و از جمله ملت بزرگ ایران را مبتلا به رنج‌ها و سختی‌های فراوانی نموده است و مع‌الأسف علیرغم رعایت ملموس دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و از خود گذشتگی و فداکاری کادر درمان، به تدریج موج سوم همه‌گیری این بیماری رخ نموده است. هر چند روزانه خبرهای امیدآفرینی از یافته‌های دانشمندان برای مقابله با این بیماری گزارش می‌شود اما هنوز آینده روشنی از زمان نابودی ویروس و رهایی کامل از خطرات آن متصور نیست.

متأسفانه اکنون که شاهد شروع اجتناب‌ناپذیر قرنطینه سراسری برای مهار اثرات مخرب این ویروس بر سلامت مردم هستیم، مشاجرات رسانه‌ای وزیر و برخی معاونان سابق و حاضر وزارتخانه با آتش‌بیاری برخی مقامات اجرایی سابق بر نگرانی مردم و کادر فداکار درمان افزوده است.

حزب ندای ایرانیان به عنوان پایشگر فضای مدیریتی و سیاست‌گذاری کشور، لازم می‌داند در چنین وضعیت بغرنج و خطیری نسبت به تبعات هرگونه بحث و جدال مدیران سلامت کشور بخصوص در فضای رسانه‌ای هشدار دهد. این منازعات به جای تجمیع پتانسیل‌های کشور در جهت نجات جان شهروندان، به نگرانی مردم و ناامیدی کادر درمان منجر خواهد شد. بر مدیران سلامت کشور لازم است فارغ از جایگاهی که برای خدمت به مردم در آن قرارگرفته‌اند، با جدیت موضوعات اختلافی درباره شیوه‌های مدیریتی و تحقیقاتی را بین خود حل‌وفصل کرده و در شرایطی که مردم و کادر درمان با سختی‌های فراوان روبرو هستند، جز خدمت صادقانه به مردم بیمار و گرفتار ایران را پیشه خود نسازند.

حزب ندای ایرانیان
اول آذر ۱۳۹۹

 

کلید واژه ها: حزب ندای ایرانیان ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت بهداشت وزیر بهداشت