عیسی چمبر، عضو شورای مرکزی و معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان:

صادق خرازی گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در انتخابات است

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۱ کد : ۳۹۶ اخبار مهم
ما معتقدیم آقای خرازی گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و البته می‌توانند با استقبال عمومی روبه‌رو شوند و این توانایی در ایشان وجود دارد که در سطوحی که قرار می‌گیرند بتوانند هماهنگی و همدلی برای بهتر شدن وضعیت کشور صورت دهد.
صادق خرازی گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در انتخابات است

عیس چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره کاندیدای اختصاصی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و حمایت از سیدمحمد صادق خرازی دبیرکل حزب ندا اظهار داشت: آقای خرازی هنوز برای کاندیداتوری ۱۴۰۰ اعلام آمادگی نکرده‌اند بلکه اگر قرار باشد ما برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدای اختصاصی داشته باشیم طبیعتاً دبیرکل حزب در اولویت است.

وی تأکید کرد: وضعیت آقای صادق خرازی برای کاندیداتوری در سال ۱۴۰۰ مشخص نیست اما در صورت تصمیم نهایی از ایشان حمایت می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ما معتقدیم آقای خرازی گزینه مناسبی برای کاندیداتوری در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و البته می‌توانند با استقبال عمومی روبه‌رو شوند و این توانایی در ایشان وجود دارد که در سطوحی که قرار می‌گیرند بتوانند هماهنگی و همدلی برای بهتر شدن وضعیت کشور صورت دهد.

چمبر در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید آقای خرازی به دلیل وضعیت جسمانی گزینه مناسبی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیست و نمی‌تواند در سطح ریاست جمهوری با این وضعیت سلامتی و جسمی امور را اداره کند، تأکید کرد: آقای خرازی از همه کسانی که ما در طول این سال‌ها با آنها کار تشکیلاتی و حزبی کرده‌ایم، وقت‌گذاری و انرژی بیشتری دارند و معتقدیم که ایشان در سطح بالای مدیریتی نیز می‌تواند کار تشکیلاتی و تیمی برای اداره کشور را به خوبی انجام دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب ندای ایرانیان با دیگر احزاب اصلاح‌طلب نیز برای انتخابات ۱۴۰۰ جلسات و نشستی داشته و آیا به سازوکار مشخصی رسیده‌اید یا خیر، گفت: هنوز سازوکاری در جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات مشخص نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز آرایش انتخاباتی نگرفته است و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وضعیت مشخصی ندارد. البته ما معقتدیم که باید انتخابات در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیش رود.

کلید واژه ها: حزب ندای ایرانیان عیسی چمبر معاون اجرایی انتخابات سید محمد صادق خرازی