آرمان محمدی در گفت‌وگو با ندای ایرانیان:

واکنش ها نسبت به بیانیه اخیر حزب ندا به دلیل تعارض منافع است / رئیسی برنامه مشخص و ایده کلان برای پیشبرد اقتصاد کشور ندارند / باید از عالی رتبه ترین افراد حاکم در کشور برای رفع بحران کمک گرفت

۰۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۱ کد : ۵۱۲ اخبار مهم
ندای ایرانیان: به طور کل سیگنالی که می توان نسبت به عملکرد دولت رئیسی دریافت کرد بی برنامه گی و بهم ریختگی است. به همین جهت باید از عالی رتبه ترین افراد حاکم در کشور برای حل مشکلات اقتصادی و برون رفت از بحران های موجود کمک گرفت.
واکنش ها نسبت به بیانیه اخیر حزب ندا به دلیل تعارض منافع است / رئیسی برنامه مشخص و ایده کلان برای پیشبرد اقتصاد کشور ندارند / باید از عالی رتبه ترین افراد حاکم در کشور برای رفع بحران کمک گرفت

آرمان محمدی عضو حزب ندای ایرانیان درباره واکنش رسانه‌های وابسته به دولت نسبت به بیانیه اخیر حزب ندای ایرانیان در انتقاد به عملکرد ضعیف اقتصادی رئیسی و تیمش به پایگاه اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان گفت: واکنش ها نسبت به بیانیه اخیر حزب ندا به دلیل تعارض منافع است. رسانه های همسو و حامی دولت قطعاً خود را در جایگاه سخنگوی دولت می بینند که این چنین نسبت به بیانیه حزب ندای ایرانیان برآشفته شدند در غیر این صورت دلیلی بر این واکنش های تند وجود نداشت.

وی ادامه داد: آنچه که می توان حتی به عنوان یک شهروند عادی از عملکرد دولت رئیسی فهمید این است که هیچ برنامه مشخص و ایده کلان برای پیشبرد اقتصاد کشور ندارند و در جهت رفع تحریم ها هم چه در قالب برجام و یا هر توافق دیگری ایده ای ندارند.

محمدی با بیان اینکه با توجه به تحریم ها و افزایش تورمی که در کشور شاهدش هستیم اصلی ترین مسئله جامعه و کشورمان همین رفع تحریم و کاهش تورم است، گفت: به نظر می رسد که برنامه مشخصی هم از سوی دولت برای حل بحران های اقتصادی و معیشتی وجود ندارد و هر کس ساز خودش را می زند. به طور کل سیگنالی که می توان نسبت به عملکرد دولت رئیسی دریافت کرد بی برنامه گی و بهم ریختگی اوضاع است.

این عضو حزب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه در حال حاضر امری که همه جامعه را تحت تاثیر قرار داده و مسئولان را در نقطه ضعف قرار داده کاهش ارزش پول ملی است، اظهار کرد: در کنار عدم جبران عقب ماندگی حقوق و دستمزدها؛ تورم و کاهش ارزش پول، اثرات امنیتی و کلان خاص خود را به وجود می آورد و دولت و نظام را در نقطه ضعف می برد.

محمدی در پایان گفت: باید از عالی رتبه ترین افراد حاکم در کشور کمک گرفت تا به صورت عاجل برای حل مشکلات اقتصادی و برون رفت از بحران های موجود، برنامه مشخصی تدوین کرد و حداقل جهت موجه سازی جامعه و توضیح این اتفاقات بدون تلاش بر اینکه گفته شود قیمتها واقعی نیست و این آمارها کار دشمن و هجمه بیگانگان است؛ مسئولان عالی رتبه باید چرایی این وضعیت را به مردم توضیح دهند و بعد بگویند چه باید کرد تا روند موجود از سرعتش کاسته شود و بعد آهسته آهسته حل مسئله شود. خواه دولت همسو و خواه غیر همسو ما انتظارمان بر این است که با یک برنامه مدون پله پله مشکلات را حل کند و آرامش را به جامعه بازگرداند.

کلید واژه ها: دولت حزب حزب ندای حزب ندای ایرانیان ندای ندای ایرانیان ایرانیان برنامه حل