سجاد سالک خبر داد: تشکیل دو کارگروه به منظور چگونگی فعالیت حزب ندا در پارلمان اصلاحات و شورای عالی سیاستگذاری

۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۶ کد : ۲۱۴ اخبار مهم
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از تشکیل دو کارگروه در حزب متبوع خود به منظور بررسی چگونگی فعالیت در پارلمان اصلاحات و مسائل مرتبط با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خبر داد.
سجاد سالک خبر داد: تشکیل دو کارگروه به منظور چگونگی فعالیت حزب ندا در پارلمان اصلاحات و شورای عالی سیاستگذاری

ندای ایرانیان: سجاد سالک عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به تشریح جزئیات جلسه سه‌شنبه‌شب دفتر سیاسی حزب متبوع خود پرداخته و گفت: ضمن بحث و بررسی درخصوص موضوعات روز، اعضا در مورد ساز و کار فعالیت پارلمان اصلاحات و مباحث مرتبط با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و در نهایت دو کارگروه تشکیل شد تا به صورت مصداقی پیشنهادات و نظرات حزب را درمورد چگونگی فعالیت در پارلمان اصلاحات و مسائل مرتبط با شورای عالی سیاستگذاری تدوین کرده و برای بررسی به دفتر سیاسی بیاورند.

سالک در پاسخ به سوالی پیرامون تمهیدات انتخاباتی حزب ندای ایرانیان نیز خاطرنشان کرد: ما از سال ۹۸ رسماً وارد فعالیت های انتخاباتی خواهیم شد اما در حال حاضر کمیته دائمی انتخابات وظیفه شناسایی کاندیداها و رصد فضای انتخاباتی را بر عهده دارد و در نهایت پیشنهادات خود را تقدیم شورای عالی سیاستگذاری خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان همچنین درخصوص فعالیت انتخاباتی دفاتر استانی حزب ندا نیز اظهار داشت: از دفاترمان در استان‌ها خواسته‌ایم که شناسایی کاندیداهای حائز شرایط و گفت‌وگوی مقدماتی با آنها را در دستور کار قرار دهند. ما هم مانند سایر احزاب در موعد تعیین شده، لیست خود را تحویل شورای عالی، پارلمان اصلاحات یا هر مرجعی که از طرف اصلاح‌طلبان نهایی شود خواهیم داد. اما در مجموع فکر نمی‌کنیم اختلاف نظری در خصوص لیست نهایی اصلاح طلبان به وجود بیاید چرا که احتمال می‌دهیم به خاطر رد صلاحیت‌های شورای نگهبان دستمان برای معرفی کاندیدا خیلی باز نباشد اما تلاش می‌کنیم با خوش‌بینی و امید وارد انتخابات شویم.

کلید واژه ها: ندای ایرانیان حزب ندای ایرانیان سجادسالک