بررسی طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان در حزب ندای ایرانیان

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۰ کد : ۲۳۴ اخبار مهم
بررسی طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در جلسه این هفته شورای سیاست‌گذاری حزب ندا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بررسی طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان در حزب ندای ایرانیان

ندای ایرانیان - جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان عصر سه‌شنبه با حضور دبیر کل، رئیس شورای مرکزی و اعضای این شورا برگزار شد.
به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان، بررسی طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش در جلسه این هفته شورای سیاست‌گذاری حزب ندا موردبحث و بررسی قرار گرفت.
آبان ماه سال ۱۳۹۵، حزب ندای ایرانیان طی یادداشتی تخصصی خواستار جداسازی ورزش از جوانان شده بود. در این جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری اعتقاد داشتند ساماندهی امور جوانان در کنار حل مشکلات ساختاری مربوط به جوانان، نیازمند بهبود فرایندها، سازوکارها، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و نظارت است.
اعضای شورای سیاست‌گذاری نگاه مثبت خود را نسبت به طرح انتزاع معاونت جوانان از وزارت ورزش اعلام داشتند، بااین‌حال معتقد بودند اگر طرح تفکیک معاونت جوانان از وزارت ورزش و جوانان به‌درستی صورت گیرد، اما کماکان ضعف در قوانین و مقرارت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری به جای خود باقی بماند، باز هم به نتیجه‌ای مطلوب نخواهیم رسید.
در این جلسه، مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان و مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، به سؤالات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های اعضا در خصوص این تفکیک پاسخ دادند.
در پایان مقرر شد که بر پایه بحث‌های صورت گرفته، هیئت‌رئیسه شورای سیاست‌گذاری به تدوین خروجی این جلسه اقدام نماید.

 

کلید واژه ها: حزب ندای ایرانیان ندای ایرانیان جوانان منع بکارگیری بازنشستگان